ÖĞRENCİLERDEN KAYMAKAM AYCA'YA TEŞEKKÜR ZİYARETİ
haber arşivAnasayfa > haber arşiv > ÖĞRENCİLERDEN KAYMAKAM AYCA'YA TEŞEKKÜR ZİYARETİ

Hakkarinin  Çukurca ilçesinde öğrenciler, İstanbul  ve Ankara gezisine katılmalarını sağlayan Kaymakam ve Belediye Başkan Vekili  SayınTemel  Ayca'ya teşekkür ziyaretinde bulundu.

İlçe Kaymakamlığı,  Türk Kızılayı ve  İstanbul Büyükşehir Belediyesinin  destekleriyle 100 öğrenci İstanbul ve Ankara’ya düzenlenen gezi programına katıldı.Gezide 50 öğrenciye Türk kızılayı diğer  50 öğrenciye ise İstanbul Büyükşehir Belediyesi  gezilerine yardımcı oldu.
Öğrenciler, gezi programının ardından ziyaret ettikleri Ayca ve İlçe Milli Eğitim şube Müdürü nazlı gökçen ayca ’ya teşekkür etti.
Öğrencilerin ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Kaymakam ayca,” Yaklaşık bir sene önce Çukurca Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili olarak Çukurca da görev yapmaya başladım. Buraya atadıktan sonra gerek belediye imkanları gerekse kaymakamlık imkanlarımızı sonuna kadar zorlayarak eğitime katkı vermeye çalışıyoruz. Bu kapsamda eğitim projemiz var, bu projemizin adı Çukurca Eğitim Kalitesini Artırma Projesi (ÇEKAP) . Proje  kapsamında farklı çalışmaları bir yıl boyunca yaptık. Diğer dönemde ise çocuklarımızı İstanbul’a ve Ankara’ya gönderdik bu program dahilin de Türk Kızılayı ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi yardımcı oldu. 50 öğrencimizi İstanbul büyükşehir Belediyesi’nin katkılarıyla  ile İstanbul’a gönderdik. 50 öğrencimizi de Kızılay imkanları ile Heybet adasına kampa gönderdik. Bir kısmını Ankaradaki kamp alanlara gönderdik. Öğrencilerimizin bir çoğu hayatların da ilk defa  İstanbul’a ve Ankara’ya gitti. Birçoğu ise ilk defa uçağa bindi ve o deneyimi yaşadı. Kamplarda Türkiye’nin değişik illerin de gelen öğrencilere tanıştılar kaynaşma oldu. Öğrencilerimizin gelişimlerin de katkılar sağlandığını düşünüyoruz. Verimli oldu inşallah bu önümüzdeki dönemde de bu tür faaliyetler devam edecek. 100 öğrenci göndermiştik inşallah önümüzdeki yazda daha fazla öğrenci göndermiş oluruz.  Ben bu projemize destek olan kızılaya ve İstanbul Büyükşehir Belediyesine çok teşekkür ediyorum onlar sayesin de 100 öğrencimiz İstanbul’u görmüş oldu.” Dedi.
İstanbul’a geziye giden öğrencilerden Belgin Yıldız;” Bizler Çukurca Kaymakamlığı ve Kızılay tarafından geziye gönderildik. Onların iş birliği sayesin de bizler Kızılay kamplarıne gönderildik. Heybeli ada şubesin de bizler kampa gittik. Çok eğlendik. Sultan Ahmet’e ve  Ayasofya ya gittik, tekne turu yaptık. Çok eğlendik bu yüzde bu imkanı bizlere sunan Kaymakamlığımıza ve Türk Kızılay’ına çok teşekkür ederiz “dedi.